Harpers Bazaar US Abo

Ausgabe 003/2025
Aktuelle Ausgabe

Right HERE, Right NOW
What does a MOMENT look like? How do you capture the ENERGY of one and what’s in the AIR? We asked 16 ARTISTS, WRITERS, and THINKERS to show us the way.

The PEOPLE’s POP STAR
A TITAN of MUSIC, a MOTHER of two, a self-made MOGUL, and the newly minted FACE of DIOR J’ADORE—20 years since her first chart-topping single, RIHANNA just might have MANIFESTED her DREAM LIFE

Inhaltsverzeichnis
Ausgabe 002/2025

TOUR de FORCE
ZOE SALDAÑA has lit up some of the most OTHERWORLDLY sci-fi epics of our time. But with her PERFORMANCE in the musical EMILIA PÉREZ, she finally gets to REVEAL the very HUMAN SOURCE of that POWER.

How I Learned to STOP WORRYING and LOVE the BOT
After my HUSBAND LEFT ME, I brought an AI BOYFRIEND to our couples resort vacation to STAVE OFF GRIEF. Then I learned many WOMEN are using AI to SUPPORT the heavy lifting of INVISIBLE and EMOTIONAL labor in their DAILY RELATIONSHIPS.

Inhaltsverzeichnis
Ausgabe 011/2024

The Epic VISION of BARBARA CHASE-RIBOUD
With a MONUMENTAL new EXHIBITION in Paris, the Americanborn ARTIST looks back on a CREATIVE LIFE spent thinking BIG

BIRTH Story
NEW MOTHERHOOD is often depicted as a BEATIFIC and BLISSED-OUT EXPERIENCE. Writer SARAH HOOVER’s JOURNEY couldn’t have been further from it. In her new MEMOIR, she offers an unflinching LOOK at her STRUGGLE with severe POSTPARTUM DEPRESSION—and how she EMERGED from it.

Inhaltsverzeichnis
Ausgabe 010/2024

Inner DRIVE
KENDRICK LAMAR has consistently PUSHED the ART of HIP-HOP to NEW HEIGHTS. In advance of his SUPER BOWL performance, he gets PERSONAL with friend and fellow artist SZA

Tipping POINT
When the PROGRESSIVE A-LIST CLIENTELE of the fashionable workout BALLET BEAUTIFUL learned that its FOUNDER was MARRIED to an ARCHITECT of the MAGA BLUEPRINT to impose an ultraconservative social agenda, PROJECT 2025, many felt SHOCKED and even BETRAYED

Inhaltsverzeichnis
Ausgabe 009/2024


Inhaltsverzeichnis
Ausgabe 008/2024


Inhaltsverzeichnis
Ausgabe 007/2024


Inhaltsverzeichnis
Ausgabe 005/2024


Inhaltsverzeichnis
Ausgabe 004/2024


Inhaltsverzeichnis

Porträt von Harpers Bazaar US

Harper's Bazaar US ist bekannt als Vorreiter für internationale Inspiration aus den Bereichen Fashion, Beauty und Design.

Welche Inhalte bietet die Harper’s Bazaar US?

Mit seiner fast 150-jährigen Geschichte ist Harper's Bazaar US die Mutter aller Modemagazine. Legendäre Stil-Ikonen wie Carmel Snow oder Diana Vreeland haben das Magazin mit der einzigartigen Historie geprägt. Heute erscheint Harper's Bazaar US weltweit mit insgesamt 32 Ausgaben in 50 Ländern. Das Fashion-Magazin bietet überraschende Perspektiven auf Mode und Stil sowie Außergewöhnliches aus Beauty, Lifestyle, Kunst, Kultur und Reise. Harper's Bazaar US besetzt das Feld der High-End Fashion-Magazine. Das Standing ist dabei stets unkonventionell, extravagant, spielerisch und luxuriös. Dazu gibt's viele Serviceelemente.

Wer sollte die Harper’s Bazaar US lesen?

Leserinnen von Harper's Bazaar US sind urbane Kosmopolitinnen, markenbewusste Trendsetterinnen, mutige Innovatorinnen und persönlichkeitsstarke Multiplikatoren – Frauen, die unkonventionellen Luxus lieben.

Das Besondere an der Harper’s Bazaar US

Die traditionsreiche Weltmarke definiert ein neues Segment im High-End Luxusbereich. Harper's Bazaar US gilt als Fashion-Barometer des Zeitgeistes und Katalysator des gesellschaftlichen Wandels, unique, innovativ, provokant und extravagant elegant, stets mit höchstem qualitativem journalistischem Anspruch. Bei dieser Ausgabe handelt es sich um das US-amerikanische Original.

  • erscheint 11x pro Jahr
  • Auflage von ca. 734.000 Exemplaren (Alliance for Audited Media, 2012)
  • englischsprachige US-Original-Ausgabe

Der Verlag hinter der Harper’s Bazaar US

Hinter der Harper's Bazaar US steht der Hearst Magazine Verlag, der zur im Jahr 1887 gegründeten Hearst Corporation, mit Sitz in New York City, gehört. Der Medienkonzern zählt zu den „Big Playern“ der Verlagshäuser. Mehr als 20.000 Mitarbeiter erwirtschaften einen Umsatz von 10,8 Mrd. US-Dollar. Neben Magazinen und Zeitschriften, unter anderem Cosmopolitan (US) und Esquire (US), zählen Fernsehproduktionen und -sender sowie Internetdienste und Immobilien zu den geschäftlichen Aktivitäten.

Alternativen zur Harper’s Bazaar US

Harper's Bazaar US ist ein Aushängeschild der Modezeitschriften und deshalb auch der Kategorie Internationalen Fashionmagazine zugeordnet. „Gute Gesellschaft“ ist in dieser Kategorie garantiert. Ob Elle Italia oder Vogue Paris – alles was Rang und Namen unter den internationalen Modezeitschriften hat, ist vertreten.

Harpers Bazaar US Abo

Abonnement

Einzelhefte

Wählen Sie Ihr Abo

Edition: Print single
ProductOfferName: 12 Monate für 11
TitleDesciption: Jahresabo
Print

Mein Abo

Jederzeit kündbar
16,65 €
pro Ausgabe
10 Hefte
185,00 €
166,50 € im Jahr
inkl. 1 gratis
Edition: Print single
ProductOfferName: Geschenk 1 Jahr
TitleDesciption: Geschenk-Abo
Print

Geschenkabo

Endet automatisch
18,50 €
pro Ausgabe
10 Hefte
185,00 € im Jahr
Edition: Epaper single
ProductOfferName: 1 Jahr E-Paper
TitleDesciption: Jahresabo
E-Paper

Mein Abo

Jederzeit kündbar
3,00 €
pro Ausgabe
10 Hefte
185,00 €
30,00 € im Jahr
84% gespart

Wann soll geliefert werden?

Wohin soll geliefert werden?
Sie möchten ein einzelnes Heft bestellen?
Wählen Sie Ihre
digitale Ausgabe
  • E-Paper
    003/2025
    2,00€
    89% gespart
  • E-Paper
    002/2025
    2,00€
    89% gespart
  • E-Paper
    011/2024
    2,00€
    89% gespart
  • E-Paper
    010/2024
    2,00€
    89% gespart
  • E-Paper
    009/2024
    Ausverkauft
    89% gespart
  • E-Paper
    008/2024
    2,00€
    89% gespart
  • E-Paper
    007/2024
    2,00€
    89% gespart
  • E-Paper
    005/2024
    2,00€
    89% gespart
  • E-Paper
    004/2024
    2,00€
    89% gespart
Sie möchten ein Abo abschließen?
Ausgabe
003/2025
Aktuelle Ausgabe

Right HERE, Right NOW
What does a MOMENT look like? How do you capture the ENERGY of one and what’s in the AIR? We asked 16 ARTISTS, WRITERS, and THINKERS to show us the way.

The PEOPLE’s POP STAR
A TITAN of MUSIC, a MOTHER of two, a self-made MOGUL, and the newly minted FACE of DIOR J’ADORE—20 years since her first chart-topping single, RIHANNA just might have MANIFESTED her DREAM LIFE

Inhaltsverzeichnis
Ausgabe
002/2025

TOUR de FORCE
ZOE SALDAÑA has lit up some of the most OTHERWORLDLY sci-fi epics of our time. But with her PERFORMANCE in the musical EMILIA PÉREZ, she finally gets to REVEAL the very HUMAN SOURCE of that POWER.

How I Learned to STOP WORRYING and LOVE the BOT
After my HUSBAND LEFT ME, I brought an AI BOYFRIEND to our couples resort vacation to STAVE OFF GRIEF. Then I learned many WOMEN are using AI to SUPPORT the heavy lifting of INVISIBLE and EMOTIONAL labor in their DAILY RELATIONSHIPS.

Inhaltsverzeichnis
Ausgabe
011/2024

The Epic VISION of BARBARA CHASE-RIBOUD
With a MONUMENTAL new EXHIBITION in Paris, the Americanborn ARTIST looks back on a CREATIVE LIFE spent thinking BIG

BIRTH Story
NEW MOTHERHOOD is often depicted as a BEATIFIC and BLISSED-OUT EXPERIENCE. Writer SARAH HOOVER’s JOURNEY couldn’t have been further from it. In her new MEMOIR, she offers an unflinching LOOK at her STRUGGLE with severe POSTPARTUM DEPRESSION—and how she EMERGED from it.

Inhaltsverzeichnis
Ausgabe
010/2024

Inner DRIVE
KENDRICK LAMAR has consistently PUSHED the ART of HIP-HOP to NEW HEIGHTS. In advance of his SUPER BOWL performance, he gets PERSONAL with friend and fellow artist SZA

Tipping POINT
When the PROGRESSIVE A-LIST CLIENTELE of the fashionable workout BALLET BEAUTIFUL learned that its FOUNDER was MARRIED to an ARCHITECT of the MAGA BLUEPRINT to impose an ultraconservative social agenda, PROJECT 2025, many felt SHOCKED and even BETRAYED

Inhaltsverzeichnis
Ausgabe
009/2024


Inhaltsverzeichnis
Ausgabe
008/2024


Inhaltsverzeichnis
Ausgabe
007/2024


Inhaltsverzeichnis
Ausgabe
005/2024


Inhaltsverzeichnis
Ausgabe
004/2024


Inhaltsverzeichnis

Porträt von Harpers Bazaar US

Harper's Bazaar US ist bekannt als Vorreiter für internationale Inspiration aus den Bereichen Fashion, Beauty und Design.

Welche Inhalte bietet die Harper’s Bazaar US?

Mit seiner fast 150-jährigen Geschichte ist Harper's Bazaar US die Mutter aller Modemagazine. Legendäre Stil-Ikonen wie Carmel Snow oder Diana Vreeland haben das Magazin mit der einzigartigen Historie geprägt. Heute erscheint Harper's Bazaar US weltweit mit insgesamt 32 Ausgaben in 50 Ländern. Das Fashion-Magazin bietet überraschende Perspektiven auf Mode und Stil sowie Außergewöhnliches aus Beauty, Lifestyle, Kunst, Kultur und Reise. Harper's Bazaar US besetzt das Feld der High-End Fashion-Magazine. Das Standing ist dabei stets unkonventionell, extravagant, spielerisch und luxuriös. Dazu gibt's viele Serviceelemente.

Wer sollte die Harper’s Bazaar US lesen?

Leserinnen von Harper's Bazaar US sind urbane Kosmopolitinnen, markenbewusste Trendsetterinnen, mutige Innovatorinnen und persönlichkeitsstarke Multiplikatoren – Frauen, die unkonventionellen Luxus lieben.

Das Besondere an der Harper’s Bazaar US

Die traditionsreiche Weltmarke definiert ein neues Segment im High-End Luxusbereich. Harper's Bazaar US gilt als Fashion-Barometer des Zeitgeistes und Katalysator des gesellschaftlichen Wandels, unique, innovativ, provokant und extravagant elegant, stets mit höchstem qualitativem journalistischem Anspruch. Bei dieser Ausgabe handelt es sich um das US-amerikanische Original.

  • erscheint 11x pro Jahr
  • Auflage von ca. 734.000 Exemplaren (Alliance for Audited Media, 2012)
  • englischsprachige US-Original-Ausgabe

Der Verlag hinter der Harper’s Bazaar US

Hinter der Harper's Bazaar US steht der Hearst Magazine Verlag, der zur im Jahr 1887 gegründeten Hearst Corporation, mit Sitz in New York City, gehört. Der Medienkonzern zählt zu den „Big Playern“ der Verlagshäuser. Mehr als 20.000 Mitarbeiter erwirtschaften einen Umsatz von 10,8 Mrd. US-Dollar. Neben Magazinen und Zeitschriften, unter anderem Cosmopolitan (US) und Esquire (US), zählen Fernsehproduktionen und -sender sowie Internetdienste und Immobilien zu den geschäftlichen Aktivitäten.

Alternativen zur Harper’s Bazaar US

Harper's Bazaar US ist ein Aushängeschild der Modezeitschriften und deshalb auch der Kategorie Internationalen Fashionmagazine zugeordnet. „Gute Gesellschaft“ ist in dieser Kategorie garantiert. Ob Elle Italia oder Vogue Paris – alles was Rang und Namen unter den internationalen Modezeitschriften hat, ist vertreten.

Leserbewertungen
1 Jahr Freude schenken!
Bei einer Auswahl von über 1.800 Magazinen finden Sie das richtige Geschenk für jeden.
Newsletter abonnieren
Jede Woche Informationen zu Magazinen, Trends, Gutscheinen, Aktionen und Angeboten von Presseshop. Alles direkt in Ihrem Posteingang.

In der aktuellen Ausgabe von Harpers Bazaar US

  • EDITOR’S LETTER
    On BEAUTY
  • LOLA YOUNG
    “Being BEAUTIFUL is about KNOWING that YOU ARE who YOU ARE and being PROUD of that,” says LOLA YOUNG. “BEAUTY is CONFIDENCE.”
  • WHY DON’T YOU…?
    In this month’s column, LYNETTE NYLANDER extols the JOY of a STATEMENT HAT and the virtues of taking YOURSELF out SOLO
  • LOOPED In
    MARKET MEMO: CROCHET DRESSES
  • Feathered FRIENDS
    JIMMY CHOO is REISSUING eight CLASSIC early styles—including the HEELS Carrie Bradshaw made FAMOUS
  • NEW School
    IN THE FASHION CLOSET: BACKPACKS
  • On the BODY
    CANCER transformed SULEIKA JAOUAD’s relationship with her body as she navigated the devastating EFFECTS of the disease. But as she reveals in this excerpt from her new book, she has learned to EMBRACE—and even find BEAUTY in—that JOURNEY.
  • It’s a SLIVING
    Our columnist, DEREK C. BLASBERG, takes a spin with PARIS HILTON through her state-of-the-art at-home BEAUTY SPA and talks to the multitasking mogul about why her love of more—in both PERSONAL CARE and PROFESSIONAL FABULOUSNESS—is infinitely more FUN
  • HEART on the Sleeve
    A new FILM ADAPTATION of the French coming-of-age novel BONJOUR TRISTESSE uses CLOTHES to explore the COMPLEXITIES of WOMANHOOD for a NEW ERA
  • SHOPPING Like No Other
    Executive editor Leah Chernikoff, also a mother of two, selects the gifts she’d love to give (and get) for Mother’s Day
  • TOUCH Grass
    Floral designer HIKARI YOKOYAMA understands the BENEFITS of BLOOMS. Her GUIDE to the GLOBE’S BEST GARDENS invites a RECONSIDERATION of our RELATIONSHIP with NATURE.
  • The SKINCARE Awards
    We TESTED hundreds of SKINCARE LAUNCHES this year. Some delivered incredible RESULTS, and others just didn’t live up to the HYPE. But all those empty BOXES brought us 29 PRODUCTS that have truly changed our routines. Here, the TREATMENTS and TOOLS that made our annual SKINCARE AWARDS.
  • Everlasting BEAUTY
    Of all the SUPERMODELS, LINDA EVANGELISTA was always SINGULARLY SUPER. But NOW she has a DIFFERENT STORY to tell—about TRUTH, BEAUTY, and learning to LOVE YOURSELF, scars and all.
  • SWEET Relief
    With its MIX of traditional and modern ARCHITECTURE and epic OCEAN vistas, the MOROCCAN city of CASABLANCA provides a CINEMATIC backdrop for some of spring’s most STRIKING looks
  • The NO-MAKEUP MAKEUP Revolution
    GLOSSIER may have helped usher in our current “YOU BUT BETTER” era, but the origins of NATURAL-LOOKING MAKEUP go back decades. Here, a brief history of WHO STARTED it, WHO RAN with it, and how it TRANSFORMED the way we THINK ABOUT BEAUTY.
  • Exquisitely SERVED
    High jewelry’s most BREATHTAKING styles are a FEAST for the EYES, with OPULENT settings, GLITTERING details, and PLAYFUL designs
  • ARCHIVE
    CRAIG McDEAN, JANUARY 2000
Newsletter
Kontakt