Classic & Sports Car Abo

Auf die Merkliste

Flotte Autos in hervorragender Bildqualität 

Ihre Vorteile auf einen Blick

Classic & Sports Car Abo

  • Jederzeit kündigen
  • Jederzeit wechseln
  • Geschenkabos enden autom. Geschenkabos enden automatisch
  • 2. Abo 10% Rabatt Ab dem zweiten Abo 10% Rabatt
  • Einzelhefte kaufen

Themen in den Ausgaben

  • Classic-und-Sports-Car-Abo-Cover_2023006
  • Classic-und-Sports-Car-Abo-Cover_2023007
  • Classic-und-Sports-Car-Abo-Cover_2023008
  • Aktuell
    Classic-und-Sports-Car-Abo-Cover_2023009
  • Classic-und-Sports-Car-Abo-Cover_2023010
Themen | 006/2023 (30.05.2023)
  • STAR attractions
    60 years young in 2023, the gorgeous Mercedes-Benz ‘Pagoda’ retains a unique appeal among Stuttgart’s flagship SL line
  • Kings of the road
    Ferrari’s 365GTB/4 Daytona raised the supercar bar and put the Miura in its place, aided by the sun-seeking GTS and thunderous Competizione
  • TWO TRICK PONIES
    In the late 1960s, the Ford Mustang appeared in both race-homologation Boss and roadgoing special Mach 1 forms, free from impending regulatory restriction
Inhaltsverzeichnis
007/2023 (20.06.2023)
Inhaltsverzeichnis
Themen | 008/2023 (18.07.2023)
  • The Grand Tour
    These modern-classic luxury super-GTs from Bentley, Aston Martin and Ferrari each uphold their brand values in subtly different ways
  • Excellence at all costs
    The Phantom III embodied all that Rolls-Royce had to offer in terms of both luxury and technical sophistication, but it came at a price
Inhaltsverzeichnis
Themen | 009/2023 (15.08.2023)
  • The brawn identities
    The story of the changing relationship between Rolls-Royce and Bentley is embodied by these three very closely linked models
  • ONE SIZE FITS ALL
    Frazer Nash tailored its cars to be the ultimate do-it-all machines, and wrapped its Mille Miglia in an exceptionally handsome body
  • FOR THE YOUNG AND FOR FREE
    In an effort to attract new blood into regularity rallying, HERO-ERA invited young drivers to an all-new event. Team C&SC was among nearly 100 cars to take part
Inhaltsverzeichnis
Themen | 010/2023 (28.09.2023)
  • PARTY of FIVE
    Aston Martin’s revered DB5 has become classic royalty, not just as a T coupé, but also as a convertible and even a rare shooting brake
  • Chariots of fibre
    Jensen’s 541 family made use of a new wonder material to deliver bold style and high performance to a discerning breed of well-heeled buyers
Inhaltsverzeichnis
Konfigurieren Sie Ihr Magazin
  • Welche Variante soll Ihr Magazin haben?

    Mein Abo

    Geschenkabo

  • Welche Formate wünschen Sie?

    Print

    ePaper

  • Wohin soll Ihr Magazin geliefert werden?

  • Ab wann soll Ihr Magazin geliefert werden?

    Ab wann soll Ihr Magazin geliefert werden?

    Welches Einzelheft soll es sein?

Das Presseshop-Angebot für Sie
 
  •  endet automatisch
  •  frei Haus
148,80
12 Hefte
  •  jederzeit kündbar
  •  frei Haus
148,80
12 Hefte
  •  jederzeit kündbar
  •  frei Haus
148,80
12 Hefte
  •  jederzeit kündbar
  •  frei Haus
148,80
12 Hefte
  •  jederzeit kündbar
  •  frei Haus
48,00 100,80 € gespart
12 Hefte
  •  jederzeit kündbar
  •  frei Haus
148,80
12 Hefte
  •  jederzeit kündbar
  •  frei Haus
148,80
12 Hefte
  •  jederzeit kündbar
  •  frei Haus
148,80
12 Hefte
  •  jederzeit kündbar
  •  frei Haus
148,80
12 Hefte
  •  jederzeit kündbar
  •  frei Haus
148,80
12 Hefte
  •  jederzeit kündbar
  •  frei Haus
148,80
12 Hefte
  •  jederzeit kündbar
  •  frei Haus
148,80

Porträt von Classic & Sports Car

CLASSIC & SPORTS CAR im Abo: Das englischsprachige Automagazin für Bastler

CLASSIC & SPORTS CAR bietet monatlich eine maßgebliche und unterhaltsame Berichterstattung über alle Arten von Oldtimern, Mainstream-Favoriten wie MGBs und Jaguar E-Typen Unikate, Prototypen und große Rennfahrer. CLASSIC & SPORTS CAR zählt zur meistverkauften und beliebtesten Auto Zeitschrift für klassische Modelle weltweit. Sämtliche Klassiker der Automobilbranche werden mithilfe von Bilderstrecken und Texten präsentiert. Hierbei kommen auch technische Daten und Tipps für alle Bastler nicht zu kurz.

Das Abonnement CLASSIC & SPORTS CAR für Auto-Liebhaber

Das monatlich erscheinende Magazin richtet sich an alle Fans klassischer Automobile. Die Mehrheit ist selbst im Besitz eines Oldtimers und nutzt die Bastlertipps für den Eigenbedarf. Darüber hinaus sind sie besonders an technischen Daten, die das eigene Know-how erweitern, interessiert.

Die Abo Angebote für CLASSIC & SPORTS CAR nach Ihrer Wahl

Sie finden für CLASSIC & SPORTS CAR das Jahresabo ohne Mindestbezugszeitraum und ein automatisch endendes Jahres-Geschenkabo, um dessen Kündigung Sie sich also nicht mehr kümmern müssen. Oft gibt es ein Probeabo mit einem Gratismonat. Fehlt Ihnen ein Angebot für einen kürzeren oder anderen Zeitraum, so sagen Sie es uns gern. Auch beim Rechnungszeitraum können wir Ihnen entgegenkommen.
Leserbewertungen
1 Jahr Freude schenken!
Bei einer Auswahl von über 1.800 Magazinen finden Sie das richtige Geschenk für jeden.

Weitere Auto-Motorrad-Magazine

Newsletter abonnieren

Ich möchte zukünftig über neue Magazine, Trends, Gutscheine, Aktionen und Angebote von Presseshop per E-Mail informiert werden. Diese Einwilligung kann jederzeit auf Presseshop widerrufen werden.

In der aktuellen Ausgabe von Classic & Sports Car

  • CLASSIC IDENTITY CRISIS
    The legal story around the registration of classic cars remains ambiguous, as an enthusiast and lawyer explains, but there may yet be a glimmer of hope
  • MICHEL CONSTANT
    Classic machinery adds colour to the dynamic artistry of this leading comic-book illustrator
  • Mick WALSH
    ‘Even with an invitation from the Duke, the chances of tempting this rarely seen beauty to Sussex were slim’
  • Simon TAYLOR
    ‘Always approachable, with no self-importance, he treated me as he did everybody else: as an equal, and with courtesy’
  • Martin BUCKLEY
    ‘With a near-$100m budget, the producers rented 2000 classics to get Tarantino’s desired street-scene realism’
  • THE FULL WORKS
    Bursting with prototype performance, the Porsche team Carrera RSR 3.0 ‘R7’ was a 1973 Le Mans phenomenon
  • PARTY of FIVE
    Aston Martin’s revered DB5 has become classic royalty, not just as a T coupé, but also as a convertible and even a rare shooting brake
  • THE INITIAL M
    Needing to homologate a more powerful 5 Series to go racing, BMW South Africa built a short run of cars that became the first to gain the ‘M’ moniker
  • Little stars
    The Renault 5 and Honda Civic played a part in establishing the supermini class that endures to this day. These mint examples reveal why
  • HIDDEN IN PLAIN SIGHT
    An ex-MI6 agent’s Mercedes-Benz 170S reflects how a post-war Germany and its premier car maker emerged from the ashes and into a miraculous new era
  • Flash & carry
    Taking five with a pair of turbocharged wagons from Volvo and Audi that both boast surprising motorsport pedigree
  • Crowning glory
    The underappreciated but quietly imposing Crown proved to be a low-key but persistent attempt by Toyota to establish itself as a big-car player
  • HERE’S ONEWE MADE EARLIER
    The creative minds of motoring journalists have contributed to a number of quirky machines
  • Chariots of fibre
    Jensen’s 541 family made use of a new wonder material to deliver bold style and high performance to a discerning breed of well-heeled buyers
  • MANUEL CABRERA
    Tin toys, pedal cars and some highly desirable classics fill this Spanish collection
  • BMW M3 TOURING
    Estate-bodied M3 represents a high-water mark for performance and practicality